2010. július 22., csütörtök

Uborkák

Szerettem volna rendes mennyiségű uborkát a kertemben, ennek ellenére valahogy úgy alakult, hogy összesen két tövem van csupán.
Még a palántázás időszakában ültettem kígyóuborkát, amiből rengeteg ki is kelt. Majd szétültetés után 4 db tő maradt meg. Ebből a négy tőből 3-at tudtam kiültetni és annyira érzékeny volt, hogy kettő kidöglött. Viszont ez az egy, ami megmaradt, olyan makacsul ragaszkodik az élethez, hogy már többízben azt hittem, hogy elpusztult. Na, tegnap egy gyönyörű termést találtam rajta, egy igazi símabőrűt :)

Másik esetem az a fürtös ubirkával volt, amiből egy egész sort szerettem volna, ezért egy tasaknyi magot szórtam a földbe. Hiába, mert csak egyetlen egy mag bújt ki a főld alól. Viszont ez olyan jól érz magát, hogy már most derké magasságúra futott, és legalább 10 pici uborkát láttam rajta.